Hulp nodig? Gemiddeld heeft u binnen 15 seconden een medewerker aan de lijn

Schade melden

Heeft u uw auto bij Abarth Insurance verzekerd en u wilt online een schade melden?

Digitaal schade melden

Kunt u de schade niet melden via het onderstaande formulier? Stuur ons dan een e-mail met uw schademelding. Wij ontvangen deze graag digitaal zodat wij de schademelding direct kunnen verwerken in onze administratie. Tevens kunt u per e-mail bijlagen meesturen. Denk hierbij aan foto's van de schade, schadeformulieren, facturen of offertes.

info@abarthinsurance.nl 

Komt u er niet uit?

Wilt u graag telefonisch contact? Bel ons dan gerust op telefoonnummer 088 - 18 555 58.

Is er sprake van spoed en u kunt ons niet bereiken? Klik hier voor noodhulp.

088 - 18 555 81

Hier kunt u direct een Europees schadeformulier downloaden.

Status van uw schademelding

U heeft een schade gemeld en wilt graag weten wat de status van uw melding is. Wij helpen u graag. U kunt ons altijd even bellen en onze schadecollega's kunnen u vertellen wat de status is.

Bij sommige schades komt onze expert bij u langs

Onze schade-expert bekijkt wat de schade is en of deze is verzekerd. Hij helpt u en beantwoordt uw vragen. Ook zorgt hij ervoor dat uw schade snel en goed wordt afgehandeld.

U heeft recht op een eigen expert als u het niet met ons eens bent

Bent u het niet eens met de hoogte van de vergoeding? U mag dan een eigen expert inschakelen. Dit noemen wij contra-expertise. Uw expert regelt dan namens u de schade met onze expert. De kosten van uw expert maken deel uit van uw schade. Ze worden vaak geheel of gedeeltelijk vergoed. Wel zijn er regels. Die leest u in de verzekeringsvoorwaarden die horen bij uw verzekering. Wilt u gebruik maken van contra-expertise? Bespreekt u dit dan met onze schade-expert.

* Uit het verzekeringsvoorstel en de voorwaarden blijkt of de genoemde voordelen ook voor u van toepassing zijn